luni, 6 februarie 2012

PS: 6 februarie 2012

2012 nu pare deloc sfârşitul lumii. Nicidecum.
Ba din contră, 2012 a debutat ca o cură de detoxifiere care-ţi stoarce sufletul de toate toxinele şi apoi când în sfârşit nu mai pofteşti la toate lucrurile şi oamenii de ale căror măşti perfide ai devenit dependent, îţi dai seama că eşti un om nou.
6 februarie 2012 – cele rele să se spele, cele bune să se adune. Chiar când simţeam că nu-mi mai doresc nimic material, a fost un an plin de cadouri şi plin de lucruri pe care atunci când le voi purta, mă voi gândi că dorinţele vechi se împlinesc doar atunci când devin latente. Am câştigat 2 concursuri de ziua mea, mi s-a stricat telefonul si nu am primit niciun mesaj nici de 6 februarie, am văzut oameni cu care nu mai apucasem de mult timp să petrec timpul şi am simţit în forma cea mai naturală ca lucrurile bune îşi au rădăcina în interior iar lucrurile materiale nu prind strălucire decât atunci când sunt o reflecţie a unei stări interne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu